S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek s7ouhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

8 Důvodů, proč v LULALU rádi nakupujete:

1.Doprava nad 1200,- ZDARMA

2.Registrovaní zákazníci-na konci první objednávky Vás systém automaticky zaregistruje, bez nutnosti cokoliv vyplňovat, získáte 5% slevu napořád, Vaše ceny se Vám zobrazují po přihlášení do zákaznické sekce  Lulalu, vidíte zde své objednávky a jejich stav.


3.Lulalu pro Vás dováží přímo od výrobce vždy čerstvé a hodnotné nerafinované bambucké máslo prémiové, nejvyšší kvality.

4.Lulalu máslo a produkty z něj se nekazí díky antibakteriálním vlastnostem bez použití konzervantů.

5.Lulalu krémy z bambuckého másla jsou podle hodnocení Vás samotných  kvalitní a skutečně účinné.
6.Lulalu má ke svým zákazníkům vždy individuální přístup.

7.Vše co potřebujete k Vašemu nákupu o produktech Lulalu vědět,  ihned zjistíte prostřednictvím otázky do online chatu, kde je Vám servis stále k dispozici.

8.VÁŽÍME SI našich milovníků skutečného nerafinovaného bambuckého másla, pro registrované a věrné zákazníky máme vždy připraven dáreček a slevy.

ZAREGISTRUJTE SE V LULALU, STAŇTE SE NAŠÍM PŘÍZNIVCEM, ZÍSKÁVEJTE KOSMETICKÉ DÁRKY A MĚJTE MLADOU A ZDRAVOU PLEŤ, KTEROU VÁM BUDOU VŠICHNI ZÁVIDĚT. PĚSTĚNOU ZA NEUVĚŘITELNÉ CENY.

LULALU ZBOŽÍ rádi odesíláme také našim zákazníkům na SLOVENSKO, poštovné se zobrazuje přímo v odbavení košíku.


O BAMBUCKÉM MÁSLE

arr3NYNÍ PRO VÁS DOPRAVA ZDARMA NAD 450,-KčVyužijte na počátku školního roku v LULALU senzační dopravu zdarma nad 450,-Kč! Máte na výběr velké... arr3FUROSHIKI JAPONSKÉ BALENÍFUROSHIKI - překrásný způsob jak balit dárky pocházející z Japonska. Dárky, ale i ostatní předměty... arr3Péče o pleť po francouzskuFrancouzky stárnou se šarmem a elegancí. Do ordinace k plastickému chirurgovi nechodí tak často jako... arr37 dalších tipů pro léčbu ekzémuLulalu přináší další další tipy pro boj s ekzémem. 1. Zdravá strava s obsahem nenasycených... arr3Proces výroby a kvalilta surového nerafinovaného bambuckého máslaRuční výroba čerstvého nerafinovaného bambuckého másla, francouzsky karité Je třeba uvést, že každá... arr3Supertučné kokosové mýdloLulalu 100% přírodní, tučné, kokosové mýdlo Důvod proč používat přírodní rostlinné ručně vyráběné... arr3Proč nerafinované bambucké máslo a produkty z něj ?Nerafinované bambucké máslo Lulalu, nejlepší přítel Vaší pleti a pokožky 100% čisté přírodní... arr3Pozor na kvalitu nerafinovaného bambuckého máslaLulalu pro naše milovníky čerstvého bambuckého másla zjišťoval co je nového v dění a  problematice... arr3Sezóna léčivých květů bezuSezóna bezových květů je tady a je čas připravit si nějaké léčivé pochoutky na zimu. Lulalu recept... arr3Chcete mladistvou, hydratovanou pleť.....Podle výzkumů profesora aplikované kosmetické dermatologie z univerzity v Neapoli, Pierfrancesca... arr312 potravin pro mladistvou pleť1.Avokádo Krásné zelené, tučné ovoce, obsahuje mononenasycené mastné kyseliny, díky nimž dokáže... arr3Reflexní masáž obličeje Lulalu bambuckým máslemReflexní masáže obličeje nejsou příliš známé, zato velice jednoduché a účinné k péči o obličej,... arr308.03.2015 Jak vznikl MDŽHezkých a milých dní je v dnešní uspěchané době čím dál tím méně a tak je fajn snažit se zpříjemnit... arr3Seznamte se s unikátním africkým černým mýdlem  100% originální africké černé mýdlo pro zdravou pokožku a vlasy. Již několikátým rokem pro Vás... arr327.03. Africké černé mýdlo LulaluAfrické černé mýdlo, tradičně po staletí vyráběné africkými ženami, jehož obsahem je obyčejně... arr31.02 Sv.ValentýnLulalu má rád všechny svátky a tak proč nevyužít den Sv. Valentýna jako záminku pro krásně strávený... arr3Tipy pro ošetřování očního okolíLULALU TIPY NA OŠETŘOVÁNÍ CITLIVÉHO OČNÍHO OKOLÍ Jemná pokožka očního okolí je v ohrožení ať už... arr324.11.2013 Saunování, pohoda před VánociSaunování, Lulalu tip, jak získat energii a oživit pleť před Vánoci Vážení a milí milovníci... arr3Jak poznáte silikony v kosmetice?Jak poznám silikony ve složení? Silikony ve složení (INCI) jednoduše poznáte podle přípon CONE,... arr330.11.2013 DOPŘEJTE DĚTEM TO NEJLEPŠÍJistě si lámete hlavu vždy, když nakupujete kosmetiku pro svého potomka, jaký krém pro ochranu jeho... arr31.10.1013 Co mám dělat s tou cuketou?V čem je cuketa dobrá, jak ji můžeme využít ve prospěch naší krásy? Je docela dobře možné, že... arr31.5.2014Lulalu jásá! Květen, měsíc lásky je konečně tu! Oslavme jej báječnou náladou, skvělými vztahy a... arr3Lulalu svačinka proti celulitiděJistě už se okukujete jak budete vypadat v letním oblečení a v plavkách.  Zde je Lulalu ověřený... arr3Zimní tipy na promazávání atopického ekzému a suché pokožkyLULALU: Jak si pomoci proti atopickému ekzému a suché pokožce v zimě Péče o ekzematickou pokožku... arr3Rozdíl mezi bambuckým máslem a bambuckým krémemRozdíl mezi bambuckým máslem a bambuckým krémem a jeho kvalitou Bambucký krém versus bambucké máslo... arr3Využívejte kouzelných účinkŮ Lulalu nerafinovaného bambuckého máslaLulalu 100% nerafinované bambucké máslo prémiové kvality A má snad nejširší spektrum účinků ze všech... arr3Veganské balzámy na rtyNaši milí milovníci Lulalu nerafinovaného bambuckého másla, mnoho lidí se ptá, zda LULALU BALZÁMY NA... arr323.12.2013 Vážené nerafinované bambucké máslo vyprodánoVážení a milí milovníci čerstvého nerafinovaného bambuckého másla, vážené nerafinované bambucké... arr313.01.Milujeme Lulalu bambucké másloLulalu nerafinované bambucké  máslo jste si oblíbili tak, že jsme se ještě nestihli ohlédnout za... arr3Lulalu pravé mořské houbyVáš osobní kousek moře v koupelně......a to doslova, protože důležité látky si houba uchovává i po... arr3Zimní tipy proti lámání a padání vlasůLulalu Zimní tipy proti lámání a padání vlasů Zima a mráz vlasy vysušují, a to i přes to, že... arr36.12. Vážené nerafinované bambucké máslo ZNOVU VYPRODÁNOVážení a milí milovníci nerafinovaného bambuckého másla, vážené nerafinované bambucké máslo ve... arr34.10.2013 Jak moc platíte za vodu v kosmetice?Kolik platíte za spoustu vody a škodlivé syntetiky v kosmetice? Média často poukazují a varují nás... arr3Proč nakupovat krémy z NERAFINOVANÉHO BAMBUCKÉHO MÁSLA ?Proč svojí pleti a vlasům dopřávat krémy z nerafinovaného bambuckého másla? Kvalita bambuckého... arr315.02. 6 RYCHLÝCH LULALU TIPŮ NA ZLEPŠENÍ STAVU KŘEČOVÝCH ŽIL1.Žilní stěny potřebují neustálý přísun speciálních živin, které posilují stěnu, zabraňují úniků... arr35 KROKŮ PROTI AKNÉ s čerstvým Lulalu nerafinovaným bambuckým máslemAkné, nepěkné půpínky, vyrážka, typické a otravné projevy akné, které se těžko zakrývají, je lépe se... arr320.09.SUPERFOOD PRO VAŠI PLEŤBambucké máslo a krémy z bambuckého másla jsou bez nadsázky tou nejvýživnější potravou tzv.... arr3Sluneční záření a ochrana pletiKdo by neměl rád slunce a uvolněnou náladu, kterou přináší, nyní v parných dnech je ale potřeba... arr305.01.2015 Doprava DPD pro velký úspěch zrušena, sháníme pro Vás nového přepravního kurýra.arr3SLUNĚNÍ LULALU 4 DRUHY FOTOTYPŮPŘED TÍM, NEŽ SE BUDETE VYSTAVOVAT SLUNEČNÍMU ZÁŘENÍ, JE PRO VAŠE ZDRAVÍ A KRÁSU VAŠÍ POKOŽKY... arr35.10. 2013 Recept na víkendLulalu hřebíčková ústní voda Pro Ty, co se zajímají o přírodní ingredience v přípravcích a rádi si... arr323.09.Jak si vyrobit homemade lak na vlasyLaky na vlasy patří mezi nejpříšernější chemické látky, nacházející se v naší koupelně, dusící... arr3Dárečky pro všechnyLulalu má pro Vás, naše milovníky čerstvého nerafinovaného másla a produktů z něj vyrobených, vždy... arr318.10. 2013 Jak neroli účinkuje?Jaké jsou účinky Neroli na pleť a duševní pohodu? Olej z Neroli se získává destilací z květů stromu... arr3Bambucké máslo pro atopikyÚčinky přírodního nerafinovaného bambuckého másla a kyseliny linolové na alergie, atopický ekzém,... arr310 negativních vlivů kouření na stav pleti Špatná pleť – kouření chronicky zbavuje pokožku kyslíku a živin, proto mají někteří kuřáci... arr3VÝSLEDKY ! Soutěžte o luxusní krém Lulalu DeSoleil! Do 30.06.2015Milí příznivci nerafinovaného bambuckého másla Lulalu. Trochu si zasoutěžte, prostudujte eshop... arr3Nerafinované bambucké másloDISKUZE: Nerafinované bambucké máslo, nejlepší přítel naší kůže a vlasů 20 důvodů proč požívat... arr3Nebezpečné syntetické látky v kosmetice, čtěte etiketyV tomto článku bude Lulalu postupně zařazovat informace o syntetických chemických látkách v... arr38.10.2013 Skořicový nápoj pro nachlazenéLulalu zdraví všechny, zejména Ty, kteří o se víkendu nachladili a přináší návod na skořicový nápoj... arr3Jak si vyrobit homemade cukrový scrub s bambuckým máslemLevandulový cukrový scrub Pokud Vás trápí suchá pleť, bez života a lesku, vyrobte si doma... arr3Lulalu Valentýn 2015Připravte se na Valentýna 2015 stylově. Svátek zamilovaných se slaví 14 .února, lidé si vyměňují... arr312.10.1013 Nevíte co s jablky ?Lulalu domácí jablečný ocet pokud se Vám letos urodila spousta jablek a nevíte co s nimi, Lulalu... arr325.08. Bambucké máslo na podbradekZbavte se podbradku s nerafinovaným bambuckým máslem! Podbradek si lidé mylně spojují s obezitou... arr33 Jednoduché způsoby jak být před Vánoci ve forměVšichni chceme být před Vánoci fit a ve formě. Lulalu Vám nabízím tři jednoduché způsoby, které... arr327.08. Jak vyzrát v sychravém počasí na suchou pleť?  Jak vyzrát s Lulalu v sychravém počasí na suchou pleť? Na podzim a v zimě trpí kůže velkým... arr31.09. Jak zabránit vzniku strií v těhotenství?Strie a těhotenství, prevence jejich vzniku Mezi časté následky těhotenství patří vznik strií,... arr3Jak 100% nerafinované bambucké máslo působíJak 100% čisté nerafinované bambucké máslo působí? Organické bambucké máslo je silný antioxidant,... arr326.09.Jak na stařecké skvrny?Jak odstranit tmavé skvrny v obličeji, stařecké skvrny Tmavé skvrny v obličeji a na rukou....... arr313.09. 3 Účinné vitamíny proti celulitidě3 účinné vitamíny proti celulitidě Krásný, 13.páteční den 2013, pokud už léta neúspěšně bojujejte... arr3KDYŽ NEMŮŽETE V NOCI SPÁTNičí Vás nespavost? Nakupujte v LULALU po nocích....a dostanete vždy dárek. Občas se nám stane, že... arr3PARABENY  Parabenům, z čeho se vyrábí, kam se přidávají a jak nám škodí  se zde Lulalu bude podrobněji   v... arr3arr3

KONTAKTY

VOLEJTE LULALU
HOT LINE: 602 22 00 33
v případě, že se Vám nemůžeme ihned věnovat
lulalu@lulalu.cz

FILTRACE NERAFINOVANÉHO BAMBUCKÉHO MÁSLA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky platné od 1.1.2014

Obchodní podmínky

INTERNETOVÉHO OBCHODU LULALU

Na Rybníčku 10, 270 07, Mutějovice
IČ: 47578513, pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.LULALU.cz


Článek 1.

Úvodní ustanovení

1.1.
Provozovatelem internetového obchodu umístěného na internetové adrese www.LULALU.cz je fyzická osoba, JUDr. Markéta Vacková (dále jen „prodávající“).

Kontaktní údaje prodávajícího:
doručovací adresa – JUDr.Markéta Vacková, Na Rybníčku 10, 270 07, Mutějovice.
telefon – 602220033
email - lulalu@lulalu.cz.

1.2.
Tyto obchodní podmínky prodávajícího (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydány v souladu s ustanovením § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále také jen „NOZ“) a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti smluvní stran vzniklé při uzavírání kupních smluv mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího na webu www.lulalu.cz (dále jen „internetový obchod“) a tvoří nedílnou součást každé kupní smlouvy (o dodávce zboží). Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.3.
Realizováním objednávky kupující akceptuje obchodní podmínky. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí platným zněním obchodních podmínek, které jsou pro obě smluvní strany závazné, pokud není  dohodnuto výslovně něco jiného.

1.4.
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

Článek 2.

Předmět kupní smlouvy

2.1.
Internetový obchod obsahuje seznam zboží  a nabízeného prodávajícím k prodeji, a to včetně uvedení cen jednotlivého nabízeného zboží. Ceny nabízeného zboží jsou konečné. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Veškeré nabídky prodeje zboží umístěné v internetovém obchodě jsou nezávazné a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.

2.2.
Internetový obchod obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží (dále jen „poštovné“). Informace o poštovném uvedené v internetovém obchodě platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

2.3.
Kupující bere na vědomí a souhlasí, že obrázky u zboží jsou jen ilustrační a nemusejí zcela odpovídat reálné skutečnosti.

Článek 3.
Objednání zboží, uzavření smlouvy

3.1.
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Okamžikem odeslání objednávky dochází k uzavření kupní smlouvy. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce.

3.2.
Prodávající je v závislosti na charakteru předmětu objednávky (množství zboží, výše ceny, náklady na přepravu, vzdálenosti apod.) vždy oprávněn žádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem, např. telefonicky či písemně. Odmítne-li kupující objednávku požadovaným způsobem autorizovat, považuje se objednávka za neplatnou.

3.3.
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory apod.) si hradí kupující sám.

3.4.
Registrovaní kupující mohou využít řadu výhod nabízených prodávajícím po registraci v internetovém obchodě. O těchto akcích bude kupující informován emailovým zpravodajem. Při registraci v internetovém obchodě a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

Článek 4.

Cena a úhrada objednávky

4.1.
Ceny uvedené v internetovém obchodě jsou platné v okamžiku objednání. Dle uvedených podmínek může být cena navýšena o poštovné. Ceny se vztahují k popsaným produktům.

4.2.
Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
bezhotovostně platební kartou;
převodem na účet

4.3.
Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím je současně daňovým dokladem. Převzetí zboží kupujícím je zásadně možné až po jeho úplném zaplacení, pokud není dohodnuto jinak.

4.4.
K ceně zboží bude připočítáno poštovné, které se kupující zavazuje uhradit společně s cenou zboží. Poštovné není účtováno v případně osobního odběru.


Článek 5.

Způsob přepravy, poštovné

5.1.
Způsoby doručení zboží určuje prodávající, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

 


Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
5.3. Za nevyzvednutí objednávky jsou kupujícímu účtovány náklady spojené s marnou dopravou, manipulací a přípravou zásilky ve výši 400,-Kč.


5.4.
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat počet balíků, neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.

Článek6.

Dodacílhůta

6.1.
Zboží Lulalu  bude odesláno, předáno přepravci, kupujícímu nejdéle ve lhůtě 10ti pracovních dní s tím, že v pracovní den pátek internetový obchod Lulalu zboží běžně neodesílá,  nebo bude kupujícímu nejdéle ve lhůtě tří  pracovních dnů od přijetí objednávky oznámeno, že v této lhůtě nelze objednané zboží dodat.

Článek 7.

Odpovědnost za vady, záruka, servis

7.1.
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 2158 a násl. NOZ).

7.2.
Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal
má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
se zboží hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti.

7.3.
Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v bodě 7.2. těchto obchodních podmínek, může kupující požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti zboží, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit její součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu působilo značné obtíže.

7.4.
Nejde-li o zboží, které se rychle kazí nebo o zboží použité, odpovídá prodávající za vady, které se projeví po převzetí věci v záruční době (záruka).

7.5.
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

7.6.
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí. Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost (zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti; tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti zboží na obalu nebo v reklamě). Kupující má právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva dle tohoto odstavce.

7.7.
Uplatní-li kupující právo z vady dle bodu 7.6. těchto obchodních podmínek a jedná-li se o podstatné porušení kupní smlouvy, má kupující právo na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady nebo dodáním chybějícího zboží, nebo na odstranění vady opravou zboží, nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo  odstoupit od smlouvy. Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.

7.8.
Uplatní-li kupující právo z vady dle bodu 7.6. těchto obchodních podmínek a jedná-li se o nepodstatné porušení kupní smlouvy, má kupující právo na odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Neodstraní-li prodávající vadu zboží včas nebo vadu zboží odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.

7.9.
Při dodání nové věci vrátí kupující prodávajícímu na jeho náklady věc původně dodanou.

7.10.
Záruční doba běží od odevzdání zboží kupujícímu; bylo-li zboží podle kupní smlouvy odesláno, běží od dojití zboží do místa určeného v objednávce.

7.11.
Zjistí-li kupující vady zboží, musí tyto skutečnosti sdělit prodávajícímu písemně (dopisem, emailem: vackova@lulalu.cz, nebo telefonicky, a to bez zbytečného odkladu. Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován, a to emailem bezprostředně po přijetí reklamace (v případě osobního uplatnění je předáno ihned); dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.

Článek 8.

Odstoupení od smlouvy

8.1.
Kupující, který je spotřebitelem, je v souladu s § 1829 odst. 1 NOZ oprávněn od smlouvy odstoupit i bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce, a to ve lhůtě 14 dní. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o
a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,
b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo
c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.
Lhůta dle tohoto odstavce se považuje za zachovanou, pokud kupující v jejím průběhu odešle prodávajícímu oznámení, že od kupní smlouvy odstupuje.

8.2.
V případě uplatnění práva dle bodu 8.1. těchto obchodních podmínek je kupující povinen zaslat nebo předat prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů od odstoupení, zboží, které od prodávajícího obdržel. Kupující ponese náklady spojené s vrácením zboží. Prodávající může po kupujícím požadovat pouze úhradu nákladů stanovených v NOZ.

8.3.
Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti  dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijal, stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží (bezplatný osobní odběr však do těchto variant dopravy nepatří). Prodávající však není povinen vrátit kupujícímu přijaté peněžní prostředky do okamžiku, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

8.4.
Kupující může při odstoupení od smlouvy postupovat mj. následovně:
použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (je nedílnou součástí toho dokumentu níže).
odeslat email na lulalu@lulalu.cz s textem: " Odstupuji od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR číslo [číslo objednávky] a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (pokud požaduje kupující vrácení peněz na účet, uvede číslo bankovního spojení)" a dále uvede datum, jméno, příjmení a adresu kupujícího.

8.5.
Kupující odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Pokud tedy bude vrácené zboží v rozporu s předchozí větou poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

8.6.
Kupující bere na vědomí, že z důvodů uvedených v § 1837 NOZ nelze od kupní smlouvy odstoupit. Nelze tak mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží  upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,  zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, v zavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit zpět.

8.7.
V případě obdržení odstoupení od smlouvy prodávající potvrdí bez zbytečného odkladu v textové podobě jeho přijetí a následně bude kupujícího kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluví/potvrdí si s kupujícím další postup.

8.8.
Kupující bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od smlouvy dle § 1829 NOZ, darovací smlouva pozbývá účinnosti a kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky, jinak se bude jednat na straně kupujícího o bezdůvodné obohacení.

Článek 9.

Zrušení objednávky ze strany prodávajícího

9.1.
V případě, že tato situace nastane, zavazuje se prodávající neprodleně kontaktovat kupujícího e-mailem nebo telefonicky a domluvit se s ním na dalším postupu (nahrazení objednaného zboží jiným, zrušení objednávky apod.).

Článek 10.

Ochrana osobních údajů

10.1.
Osobní data kupujícího jsou důvěrná a jsou zpracovávána prodávajícím pouze za účelem vyřízení objednávky kupujícího a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu.

10.2.
Některé údaje poskytnuté kupujícím při využívání internetového obchodu mohou mít povahu osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZOOÚ“). Kupující souhlasí s tím, aby prodávající shromažďoval osobní údaje kupujícího uvedené při objednávce, zpracovával je a uchovával, a to jako správce ve smyslu ZOOÚ. Prodávající se plně řídí ZOOÚ a činí vše pro to, aby osobní údaje poskytnuté kupujícím chránil.

10.3.
Kupující si je plně vědom následujících skutečností:
• Objednání zboží vyžaduje zadání některých důležitých údajů z hlediska další komunikace s kupujícím a                               následným dodáním objednaného zboží nebo služeb.
• Registrace v internetovém obchodě vyžaduje zadání některých důležitých údajů z hlediska další komunikace s                 kupujícím.
• Kromě údajů úmyslně sdělených v rámci registrace nebo objednání zboží prodávající nezpracovává ani nezískává žádné další informace o kupujícím.
•  Veškeré údaje, které kupující během své registrace nebo objednání zboží poskytne, jsou uloženy na zabezpečeném serveru.
• Veškeré údaje získané od kupujícího jsou určeny pouze pro odpovědné pracovníky prodávajícího a slouží výhradně k účelům prodávajícího. Prodávající tyto údaje neprodává, nepronajímá, ani jiným způsobem nepředává třetím osobám (s výjimkou osob dopravujících objednané zboží).
•  Prodávající učiní maximum pro to, aby ochránil data kupujících před zneužitím, a nebude je kromě osob dopravujících zboží bez souhlasu kupujícího poskytovat třetím osobám. Tento závazek se nevztahuje na údaje, které může požadovat Policie České republiky či jiné státní orgány podle platných právních předpisů.

10.4.
Kupující uděluje souhlas se shromažďováním, uchováváním a zpracováváním poskytnutých osobních údajů po dobu neurčitou. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně. Kupující je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně poskytnutých údajů. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele.  Kupující si je vědom, že souhlas se zpracováním osobních údajů může kdykoliv odvolat písemným oznámením doručeným prodávajícímu. Po dobu, na kterou je souhlas udělen, má kupující právo na informace o zpracování jím poskytnutých osobních údajů, zejména právo žádat prodávajícího o vysvětlení, odstranění závadného stavu včetně blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidace osobních údajů a právo obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů. Kupující je oprávněn požadovat informaci jaké osobní údaje o něm prodávající zpracovává, a to v rozsahu stanoveném ZOOÚ. Informace bude poskytnuta bez zbytečného odkladu za přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí takové informace.

10.5.
Prodávající si vyhrazuje právo použít kontaktní údaje kupujícího k zasílání informací důležitých pro plnohodnotné využití jím poskytovaných produktů a služeb, a to v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů, s čímž kupující souhlasí. Každý kupující má právo zasílání těchto informací ze strany prodávajícího kdykoliv zakázat, a to odpovědí na kteroukoliv ze zaslaných zpráv.

Vážíme si Vaší důvěry a chráníme Vaše soukromá data před zneužitím.

Článek 11.

Závěrečná ustanovení

11.1.
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky, není-li mezi účastníky dohodnuto něco jiného.

11.2.
Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednávaného zboží (včetně příp. expedičních a dopravních nákladů) uvedenou v ceníku na internetové stránce, nebude-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

11.3.
Pokud vztah související s užitím internetového obchodu nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem a všechny spory budou rozhodovány před českými soudy. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.


11.4.
Všechny lhůty uvedené v těchto obchodních podmínkách začínají běžet vždy od dne, který následuje po skutečnosti rozhodné pro její počátek (např. doručení zboží, odstoupení od smlouvy apod.).


11.5.
Pokud by některé ustanovení těchto obchodních podmínek bylo neplatné a/nebo neúčinné, nebo se neplatným a/nebo neúčinným stalo, nebude tím dotčena platnost a/nebo účinnost zbývajících ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 01.01.2014.

Poučení o právu na odstoupení od smlouvy

1.Právo odstoupit od smlouvy

1.1   Do 14 dnů má nakupující právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.

1.2   Nakupující má  právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů následujícího po dni:
a)      kdy nakupující nebo jím  určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme zboží [v případě uzavření kupní smlouvy], nebo
b)      kdy nakupující nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme poslední dodávku zboží [v případě uzavření smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí].

1.3   Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat provozovatele internetového obchodu Lulalu, JUDr. Markéta  Vacková , písemně na adrese Na Rybníčku 10, Mutějovice, 270 07, či na emailové adrese lulalu@lulalu.cz, tedy  formou jednostranného právního úkonu. Pro tento účel  můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.

1.4   Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačí odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

2.Důsledky odstoupení od smlouvy

2.1     Pokud nakupující odstoupí  od uzavřené smlouvy, prodávající bez zbytečného odkladu vrátí  nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo doručeno oznámení nakupujícího o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od nakupujícího v souvislosti s uzavřením smlouvy obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku nakupujícím zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání prodávajícím nabízený. Pro vrácení plateb použije prodávající stejný platební prostředek, který jste nakupující použil pro provedení počáteční transakce, pokud nakupující nepožaduje jinak.  Platbu prodávající vrátí  až po obdržení vráceného zboží nakupujícím, nebo na základě dokladu o jeho odeslání nakupujícím.

2.2
a) Převzetí zboží
Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašlete zpět na výše uvedenou adresu.  Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nakupující odešle zboží zpět před uplynutím lhůty 14 dnů.
b) Náklady spojené s vrácením zboží
Nakupující nese přímé náklady spojené s vrácením zboží.
c) Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží
Nakupující odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

Vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy :

Oznámení o odstoupení od smlouvy

Adresát:

JUDr. Markéta Vacková, Na Rybníčku 10, Mutějovice, 270 07.

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží: …………………………………………………

Objednávka č.: ………………………………..

Datum objednání: ………………………………….

Jméno a příjmení kupujícího: ………………………………..

Adresa kupujícího: ……………………………………..

Kontakt na kupujícího (telefon, email apod.): ……………………………………………….

Způsob vrácení poskytnutého peněžního plnění: ……………………………………

Podpis kupujícího (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)

……………………………