Instalatérské řemeslo se za posledních třicet let výrazně změnilo, samozřejmě k lepšímu pro nás, zákazníky, ale směrem k vyšším nárokům na samotný profesionální výkon. Současný instalatér si musí umět poradit nejen s vodou a odpady, ale i s plynovými spotřebiči a topenářskou činností. Topenáře můžete požádat i o instalaci podlahového vytápění, což je moderní trend velmi úsporného topení, s lepším rozložením teplého vzduchu v místnosti a s příjemným pocitem na bosá chodidla.
Instalatér si však nejprve potřebuje vybudovat potřebnou klientelu, a k tomu je zapotřebí reklama. Jistě, že je možné dát o sobě vědět v masmédiích nebo roznosem letáků, ale toto není příliš efektivní z jednoho prostého důvodu – jestliže vás totiž v tu chvíli, kdy reklama běží v TV, anebo ji máte ve schránce, instalatérské práce nezajímají a nepoptáváte je, reklamní tažení se mine účinkem. Musíte na to jít trochu jinak, nejlépe přes Internet.
Budou k tomu zapotřebí vlastní webové stránky s podrobným popisem vaší činnosti a nabídkami práce a spolu s tím bude nutné ošetřit tzv. SEO, což je spolupráce s webovými vyhledávači při zadávání klíčových slov vašimi potenciálními zákazníky. Agentura SEO se vám postará o to, aby vás vyhledávače zařazovaly do popředí, kdykoli někdo zadá například klíčový výraz: „instalatér Přelouč“ anebo „topenář Vlašim, podlahové topení Vlašim“. Toto je forma aktivní reklamy, kdy zákazník přesně poptává to, co skutečně potřebuje, a vy mu můžete vyjít vstříc tím, že vás na Internetu objeví, vaše činnost jej zaujme a sám vás vyhledá prostřednictvím uvedeného kontaktu.
K podpoře reklamní činnosti na Internetu slouží i PPC reklama – správa, což je reklama ve formě textu či banneru na cizích stránkách, odkud se lidé o vaší existenci a nabízených službách mohou dozvědět a kliknutím na odkaz se jim zobrazí váš web.